Friday, April 18, 2003

Pentru inceput...

Sunt genul de om nu asa cum ti-ai fi dorit, si genul de om nu asa cum mi-as fi dorit...
Sunt un pic aplecat de umeri spre fata, dar nu asa cum poate altii si-ar fi dorit. In mai tot restul timpului imi pastrez pozitia trufasa si indrazneata. Ai putea spune ca sunt cutezator. Dar dupa ce m-ai cunoaste mai bine, ti-ai da seama ca nu.
In schimb am multa imaginatie. Slava domnului neexistent! De la paranoi dezvolate pe loc in conspiratii universale pana la viziuni ciudate asupra trecutului, deseori adevarate. Dar astea bineinteles sunt doar simple coincidente.
Din cauza ca nu ma opresc niciodata din gandit (nici macar cand dorm) am ajuns sa nu mai stiu unde e realitate si unde e fictiune. Nu ca mi-ar pasa prea mult de diferenta celor doua dimensiuni... Cum s-ar spune in engleza "i am too mental". Si zau ca-mi place asa.

1 comment:

Anonymous said...

credeam ca oamenii s-au lasat de blogurile scrise in mod intimist si introspectiv.